Sunday, 10 May 2009

Erken doğmuşum ben

Hayır atılan başlık pişmanlık diil, karşı koymak da diil ama ben gerçekten 5-6 yıl daha geç doğsaydım daha şanslı olacakmışım gibi geliyo. Yani bööle gıptayla bakıyorum onnarın sahip oldukları imkanlara... Aç gözlüyüm aç...

Genç mikrofon yarışmasını izliyorum 2 haftadır. Benim de öğrencilerim onlar kadar becerikli... imkanları yok yalnızca. Bi dans yarışması olsun ben de benim pıncırlarımı yarıştırıcam. Bu arada Genç Mikrofondaki favorim Davutpaşa Lisesi. Hepsi çok başarılı ama devlet okullarında bu tür aktiviteler yürütmek 'herşey prosedürlere bağlı olduğu için' 5 kat daha zor. Bu yüzden devlet okullarında bu tür aktiviteleri yürütmek daha zor , imkan yönünden daha kısıtlı ama başarı olarak bunlara rağmen Davutpaşa Lisesi inanılmaz başarılı.

Bu arada Hafta içinde yine bilgi yarışmamız vardı.3. olduk Afferin bize...

Anneler günü için ne tür bi aktivite yapacağımı hala kararlaştırmadım ama bi çılgınlık yapıcam tuvalet kağıtlarıyla:)hehe

Hava hala kapalı veya yağmurlu veya rüzgarlı... Küreyi kızdırmaya devam edin siz... Daha neler görücez. Küçük büyük bütün akarsulara HES(hidro elektrik santrali) yapacaklarımış burda... Çok ciddiyim. Harun Tekine haber vericem.:)

Annem ünlüyo.(egecede çağırıyo) Gittim ben ... Mını mını yapcazda...

2 comments:

baranbra said...

bilgi yarışması için tebrikler ;))
erken doğma konusunda yanılıyorsun, tam zamanında doğmuşun bence...
şimdinin tadını çıkaran ender insanlardansın, bu yüzden yaşamaya devam...

"s" said...

evet ege'de herkes her an "ün"lenebilir, ama bu sadece çağırılmış olmaktır :D