Wednesday 13 May 2009

Güneşşşş noolur gitme uzun bi süre!!!

Fotoğrafı Sony Cybershotla çektim. Rabişçim anaokulu öğretmeni, 26 yaşında , çok becerikli ve bekar bi şirine:) Herhangi bi durumda Bana ulaşın:))) Şaka bi yana o gerçekten muhteşem bi insan...Annemin fikri....

İl dışı tayinler açıldı bugün. Gün boyu berbat hissettim kendimi. İstanbuldan başka biyer açılmadı yine... Bu kadar çarpık bi düzenin parçası olduğum için çok sinirleniyorum bazen. Simgecim Artvin 1cisi olmuş:) Düzeldi moralim o yüzden.

Birsürü şey var yazıcam yazıcam diip de yazmadığım... Yükmüş gibi hissediyorum omzumda. Bi daha yapmıcam . Bundan sonra aklıma ne gelirse onu yazıcam. O kadar.

2 comments:

untilwesaygoodbye said...

Öncelikle Rabiş'e çok selamlarımı iletin efendim... ;)
Fotoğrafta çok güzel çıkmış... (: Buket, sen de canını sıkma yaa. :( Gerçi az da kalmadın, branşçı olarak Kayseri kolay bir hedef olsa gerek ama işte şans yaa. :( Benzer durumlar arkadaşlarım da yaşıyor. :((

Simge hangi dalda 1. olmuş bilmiyorum ama kendisini kutluyorum.

Anonymous said...

Canım benim ne güzel şeyler yazmışsın sen öyle teşekkür ederim didenemm.Yanlız senin blog desti izdivaç proğramına dönmesin sakın.Artık gelen teklifleri birlikte değerlendirmeye alırız.:))))))))