Wednesday 2 April 2008

1 Nisan

Benim açımdan oldukça pasif geçen bi gündü bu yıl 1 nisan. Hiç kimseye şaka yapamadım ama etrafımda yapılan şakalara (özellikle elektrik veren tabanca görünümlü çakmakla nihal ve meralin kurs ekürisine yaptıkları şaka süpperdi . Aparatı her eline alan çığlık atıp fırlatıyodu elektriği yiyince. ) bayağı güldüm.

Aslında benim bu yazıyı yazmaktaki asıl amacım bir zamanlar aile üyelerine yaptığım aptal saptal 1 nisan şakalarını anlatmak....Bu şakaların en çok akılda kalanları; Aile üyelerinin terliklerinin içini suyla doldurmak, kardeşimin ayak tırnaklarını uyurken siyah ojeyle boyamak ve sakızdan yaptığım kertenkeleyle milletin yüreğini hoplatmak falan filan. (sanırım fener chelsea'yi yendi millet gecenin köründe klakson çalarak naralar atıyo bu arada) Bunnarı anlatması bu kadar kolaymış gibi görünebilir ama ööle diil . Bir zamanlar yani 9 -10 sene önce yani ben ailemle yaşarken 1 nisanlar benim bayramım gibiydi. Saat 5te kalkar bütün hazırlıklarımı tamamlar şakalarımı hazırlar ondan sonra yatardım. Gerçi şakayı yaptıktan sonra sonuçlarına katlanmak gibi bi uyuzluğu da vardı (sana geri kalan 3 kişi tarafından yapılan şakalara ses çıkarmamak, o ojeleri asetonla silmek ve süpürgeyle öldürülmek istenmesi üzerine duvara yapıştırılan kertengele görünümlü sakızı temizlemek ve o sakızla birlikte bütün evi temizlemek falan...
Bu arada biçok kişinin nasiplendiği tuzlu suları ve çayları saymıyorum bile...:P

Hala muzurluk yapmak beni çok mutlu eder nedense... Muzurluk olsun akan sular dursun :)
Ama ben bu özelliğimin gennerimden geldiini biliyorum...Şööle halam taraflarından...

Son zamanlarda sınavların yoğunluğuna bağladığım bi uyuzluk seziyorum bu blogda ben ve bunu hissedenlere de özür demek istiyorum ama bu uyuzluğuma rağmen beni takip edenlere de kocaman teşekkür ediyorum:)

Mutlu kalın...

Buket Annesinindeyimiylebiyerlerindenmuzurlukakanuyuzböcüğüoğullarıgillerden...

lülü

No comments: