Tuesday 29 April 2008

ALES

Dehşet konsantre olmuş vaziyette 11 Mayısata Kars'ta gireceğim ALES sınavına hazırlık için 2007 sonbahar dönemi Ales sorularını çözüyorum ve karşıma şööle bi paragraf çıkıyo:

Hüznün filmini çekseydim Borçka'ya, Karçal Dağları'nın sisli doğasına giderdim. Aşkın filmini çekseydim , Eğirdir Gölü'nün gözlerden uzak koyu Akbük'e giderdim. Bireysellikten toplumsallığa giden bir öykünün filmini çekseydim, Kapuzbaşı Şelalelerine giderdim.

(Kapuzbaşı şelaleleri Yahyalı'da bu arada)

Tabi benim konsantre dağılıyo koşa koşa soruyu ayşecike göstermeye gidiyorum. benim deneme yatıyo... zaten kaytarmaya hazır olan ben dinlenme molası veriim derken yoruldum moruldum ayağına yatıp soru çözmeye o soruluk ara veriyorum ve anca 2 gün sonra eski konsantrasyonumu (öğrencimin değimiyle kontrastraston) toplayabiliyorum...

Ciddi ciddi alese başlama vakti gelmiştir şaka maka... Şunun şurasında 10 gün kaldı... bana şans dileyin...

No comments: