Monday, 28 April 2008

10000

Bu bloğu ziyaret ettiğinde kenardaki sayaçta 10000 yazdığını gören kişi sana sesleniyorum:
Kim olduğunu söölersen sana hedaye yolliip bööle faideli, kişilik gelişimine yardımcı olan, pozitif, eğlenceli, renkli , kültürel bilgi fışkırtan bi bloğu okumayı tercih ettiğin için seni tebrik ederim. Afferin sana. Sen ne süpper bişimişinki teee buralara gelmişin 10bininci olmuşun .. Maşşalla sana ... ewet sana olan seslenişim bu kadar, eğer hedayeyi istiyosan irtibata geç.Gerçi geçmesen de olur:).. Bu kadar...

10001inci ben oldum bu arada:) az kalsın 10biniici olup yırtıyodum...
Amaannnnn.....
Millet yüzbinlerini görmezden geliyo benim gibi garibanlarda 1 yılda 10bin oldu diye bööle hedaye falan göndermeye kalkıyo falan filan...

Kahrolsun içimdeki bloglama sevgüsü....

4 comments:

umit said...

itiraf ediyorum o bendim, evet :P

yaaaa :((

şindi 10019ncu olarak benim küçük bi hedayem bile olmayacak mı :(

bak ağlarım :)))

Buketblu said...

bi düşüniim de senden önceki 17 kişi de hediye isterse noolucak?

el altından bakıcaz olaya:)

Anonymous said...

Benim blog um seninkinden daha cici huh!!

Buketblu said...

tanrım benim kadar mütevazi ama kimliğini açıklamak istemeyen bi okuyucum var:)

kimsin sen:)?