Monday 14 April 2008

Annem geldi...:)

Annem her yıl yaptığı geleneksel ziyaretlerin 2007-2008 eğitim -öğretim yılı ayağını gerçekleştirmek üzere cumartesi günü geldi.Ben bu bloga geçen sene annemi gönderdikten sonraki depresif haftada yazmaya başladığımı hatırladım. Annemin gelmesiyle ilgili yazmak için ilk bu geldi aklıma. Sonra annemin gelmesinin baharın gelmesinden daha mutluluk verici olduğunu hissettim. iiki gelmiş... hoşgelmiş...

Bide 10000(onbin)inci kişiye hediye gönderme kararı aldım kendi kendime...Bu kişi kim olursa bi zahmet bana bi comment bırakırsa irtibata geçip yollucam sürpriz hediyesini...:) walla... innşallah şööle sabit okuyucularımdan biri olur da bi annam kazanır hediye.

Çok konuşmaktan ve bağırarak konuşmaktan faranjitin(ki bu genellikle tipik örtmen hastalığı olarak bilinir) ennn ileri seviyesine ulaşmakla birlikte boğazımı yara bere içinde bırakmışım. 3 günlük aranın ardından sahnelere döndüm fakat artık bağar(a)mıyorum. Yumuşak yumuşak konuşuyorum. Ya inanamıyorum kendime 3 yıldır şu diyaframı kullanmayı öğrenemdim gitti...

Mıstıkım bidenem arkadaşlarıyla birlikte kurduğu marun adlı ekibiyle kendine göre çok üzerinde durulmaması gereken bize göre süpper bi başarı elde etti. Bu başarı da başta beni sona herkezi çok mıtlı etti. Ablacım hayatın boyunca başarılar...

Tradostun organize ettiği şavşat-karagöl kampına mustafayla katılma yolunda ilk adımımızı attık. 19 mayısı iple çekiyos...Kıskanıp katılmak isteyenler irtibata geçebilir burdan... Süpper olucak sööliim:)

Son olarak baharın da gelmesiyle birlikte herkese 'Havada Aşk kokusu Vaaarr' adlı şarkıyı armağan ediyorum. Belki sizin de burnunuza gelir bu koku biyerlerden;)

Çok uzun oldu bu yazı...Bitiriimm..

lülü

No comments: