Thursday 3 April 2008

StumbleUpon - Rubic Cube - Zeka Küpü

Mustafacığımın tavsiyesi üzerine kullnamaya başladığım stumbleUpon internette sörf yapmayı kesinlikle keyfe çeviren bence süpper ötesi bişi.( ne diicemi tam kestirmedim site mi demeliyim?)

Uzun zamandır aklımda Stumble' da rastladığım ve hoşuma giden siteleri yazma fikrim vardı ama bi türlü denk getirememiştim. Hazır uykum yokken ve canım bloğuma bişeyler eklemek istiyoken bi tanesini bari ekliim dedim.

Eğer benim gibi yıllardır uğraşıp ama renklerini bi türlü bir araya toplayamadıınız bi zeka küpünüz varsa kesinlikle çok hoşunuza gidecektir önereceğim site. Çünkü benim yıllardır yapamadığımı bana 2 saatte yaptırdı bu site . Gerçi daha erken de yapmak mümkündür ama benim kapasitem 2 saatte tamamlamaya yetti. Şöyle bi durum var en baştan sööliim. Tamamlayınca kendinizi zeki gibi hissetmeye başlıosunuz herkes size ve küpe hayranlıkla bakarken ama o küp tekrar bozulduğunda ve siz onu siteye bakmadan tekrar yapamadığınızda acı gerçek suratınıza tokatı çarpıyo....(Salaksın sen salak:P)
Zeka küpünü yapmak için alttaki linke tıklayıp verilen resimler ve şekiller doğrultusunda küpünüzü çevirin. iyi çevirmeler...
http://www.scaredcat.demon.co.uk/rubikscube/the_solution.html

(resim için tenk yu gugıl)


No comments: