Thursday 10 April 2008

Örtmen olmasaydım ne olurdum?

Bugün zaten hasta olan ben bir de nöbet tutunca gün sonunda hayalete döndüm. Sona benim akıllımı akıllı şirinmi şirin öğrencim geldi yanıma, Simgecim (kendisi köy okulunda okuyan ama her bişiden haberdar bi canavardır). Havadan sudan konuşurken çok yorgun göründüğümden bahsetti ve mesleğimden arada sıkılıp sıkılmadığımı sordu bende beni bekleyen şeylerin karşılaştığım şeyler olduunu bilseydim kararımın daha farklı olabileceğinden bahsettim. ( Bu mutsuzum annamına gelmiyo) Sonra bana öğretmen olmasaydınız ne olurdunuz dedi?

Örtmen olmasaydım Uluslar arası ilişkiler mezunu biri olarak global bi şirkette halkla ilişkler departmanında çalışmak isterdim dedim. Hemde hiç düşünmeden....

Ewt kesinlikle öyle olmak isterdim. Demekki bunu aklımdan çoğu kez geçirmişim ben. Bi ünüversite daha mı okusam ne?:) Gerçi o beni kasar azıcık...

No comments: