Monday 16 July 2007

Dünya Dönüyor!!!

Yaşanılan can sıkıcı olaydan sonra ailecek toparlanmamız pek uzun sürmedi allahtan. Ama telefonlar, prosedürler, misafirler derken blogcuğuma zaman ayırmaya pek fırsat bulamadım. Açıkçası canımda pek yazmak istemedi. Ama son 2 gündür iyiyiz, sağlıklıyız, birlikte olmaktan mutluyuz.
Ailecek şaşırdığımız 1 şey var yalnızca. Burda herkes çok şerefsiz olmuş! Ewet. Ben bundan sonra Kayseriliyim demeye utanacağım. Herkes birbirini kandırma aldatma peşinde. Görgüsüzlük, cahillik, gösteriş, şatafat, hat safhada. İnsanlar gözümün içine baka baka otobüse içtiği sigaranın paketini atıyo ve ben susuyorum. Onu yapan kişi muhtemelen akli dengesi yerinde olan biri değildir. Bıçakta saplar, başka şey de yapar! Birde insan Artvinde yaşayınca daha da çok garipsiyor.(Artvin bu zamana kadar gördüğüm ennn farklı il- Seviyorum ben orayı)Küresel ısınmaya dikkat çekiyoruzda küre olarak özellikle de ülke olarak başka şeylere dikkat çekmemiz lazım bence. Öyle sanayi şehri olmakla, düzgün kentleşmeyle bitmiyomuş herşey. Her para sahibi görgü sahibi değilmiş. Her candan davranan dürüst değil, herkes dolandırıcı, hırsız, biribirini kandırmaya çalışan kişi olarak görüyo birbirini.
Büyük konuşmak istememekle birlikte ileride kayseride yaşamak istemiyorum.
Sevmiyorum ben bu şehri. Zaten sevememiştim.

İzmir özledim seni gözümde tütüyorsun!!!!

2 comments:

GULSAH said...

FISTIK ARKADASIMMMM,DOSTUM;
HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ YANINDAYIM,HEM SENİN HEM AİLENİN.
HER NEYE İHTİYACIN VARSA;MADDİ,MANEVİ.
SİZ BUNU ÇOKKKK AAMA ÇOKKK KOLAY ATLATIRSINIZ.EĞER HALA BENİM TANIDIĞIM KÖŞKERLERSENİZ:))

Buketblu said...

we've already done tht!! Sadece biraz rotuşa ihtiyaç var. Mentally:P
seviyorum ben seni...