Tuesday 24 July 2007

Film..Film..Film

Kimse inanmasa veya inanamasa da 2 sene sonra ilk kez sinemaya gittim. Ya evde izlemek gibisi varmı.. Tak 1+1i aç laptopını al kucağına izle ohh. Gerçi azıcık dizini yakıyo insanın fanlar ama işte istediğin yere koy izle.
Neyse ben size izlediğim filmler hakkında 1-2 satırlık düşüncelerimi yazıcam.izledikçede eklemeye devam edicem.
Önce bugünkünden başlayalım.
Whisper: Josh Holliway(Sawyer in Lost) ve Sarah Wayne (Prison Break'in Sara Tancredi 'si) başrolleri oynuyor diye girdiğimiz filmdi. Hayatımda ilk defa bile bile korku filmi izledim lakin bu kadar uyduruk olduğunu tahmin edemezdim. Bi çocuk herkese istediklerini fısıldayarak yaptırıyor ve tabii hep kötü şeyler yaptırıyor.Bazı sahnelerde sıçradım, itiraf ediyorum.

Crash: Bu eski bi film ama ben daha yeni izledim. Birbiriyle bağlantılı olayları anlatan dram diyebiliriz. Filmde bişeyler eksik ama ne olduğunu anlamadım.Çok sarmadı beni ama izlemeye değer.

Amores Perros: (Paramparça aşklar ve köpekler): Mutlaka izleyin. Ben çok etkilendim. Ama film biraz depresif çünkü ilk defa bir filmde bu kadar şerefsiz insanı birarada gördüm.Herkes birbirini arkasından vuruyordu. Ve İspanya hakkındaki hayallerim yıkıldı. Hep varoşlarda geçiyordu olaylar.Bu yüzden sanki İsyanya varoşalrdan oluşuyormuş gibi bi izlenim oluştu bende..

Breaking and Entering: Tesadüfen dvixin içinde bulup hadi izleyelim dedik ve açıkçası mıstık ta ben de çok beğendik. Jude Law ve Juliette Binoche un oynadığı romatik drama. Küsel. İzlenir.

Blood Diamond - Kanlı Elmas: Çok küseldi ama yine leonardo oscar konusundaki makus talihini yenememiş. Yazık ona. Ama iyi oynamış . Ne demişler. Yiğidi öldür, hakkını yeme.

Wedding Crashers: Owen Wilson diye bi adam oynuyorsa eğer bi filmde o filmi izlemeyin. Vince Vaugh'un performansı dahi kurataramaış filmi. Kendine benzetmiş. Uyuz oldum filme de adama da.Bide amerikada yılın en çok izlenen komedisi olmuş.Hönkledim.

Serendipity:Benim çok hoşuma giden bir romantik komediydi. John Cusack oynuyordu.Bilgeciğimle birlikte izlemiştik gecenin köründe.

The Holiday:Yine bir romantik komedi. Ya Jude law'ın oynadığı ve kötü olan bi film var mı?( Closer azıcık öyleydi ama ondan başka) Aslında ev değiş -tokuşu yapmak çok mantıklı bi olay.spoiler vermiyorum dikkat ederseniz.izlenmeli.

Half Light:vakti zamanında bir arkadaşın romantik diye izlemem için verdiği fakat izleyince korku olduğunu, romantizmle uzaktan yakından bi alakası olmadığını gördüğüm gerilim ve korku filmi. Korku filmlerinden nefret ederim. o yüzden bu filmi sevdiğim de pek söylenemez. Serhan sen kötü bi insansın!!!! Bu arada filmde demi moore oynuyor.

Eternal sunshine of the spotless mind:Çok küseldi. yani bayağı etkisinde kaldım filmin. Enteresan ve oldukça farklı ve yaratıcı bir hikaye...Hafızayı sildirmek...

Something to talk:94 yapımı içinde sırf julia roberts var diye izlediğim film. Biraz klasik bi hikaye. Mutlu son gibi görünsede bence kötü bi son.

Babel: 3 farklı şehirde geçen 3 farklı ilşkiyi anlatan ama bi noktada birbirine bağlanan olayları anlatan film. brad pitt ve cate blanchet olmasaydı adını duyaramayacak olan filmdi bence.

Before Sunset:ethan hawke var. çok küsell. nina simone u bu film sayesinde dinlemeye başladım.

Music and Lyrics:süpper bir romantik komedi

Hayat Güseldir:yoruma gerek yok bence. Muhteşemdi.

The Hours:Hayatım boyunca unutmayacağım 2 filmden biri. Süpper. Meryl Streep, Julianna Moore ve Nicole Kidman. Filmi koskoca salonda 4 kişi izledik ve 4. sınıfta virginia woolf kitapları( Mrs Dalloway'i) okuyacağız diye öğretmenlerimiz tavsiye etmişti. İyiki gitmişim. iyiki izlemişim.

Dogville: Anladımki Nicole Kidman gerçekten oynayacağı filmi çok iyi seçiyor. Hatunu bütün filmlerine bayıldım. ama bu bambaşkaydı. Hayatımda unutmayacağım diğer filmde dogville. film ayroni ve siymbıl kaynıyordu. ben feryal çubukçuyu ösledim...

to be continued...


2 comments:

Anonymous said...

whisper a bende gittim, özellikle korku filmi diye, hani o sayede sevgilime sarılırım diye ama, hiç korkacağım sahne çıkmadı :S

Buketblu said...

Yani burdan ne mesaj çıkarıyoruz?? Whisper azıcık fos bi korku filmidir. Özellikle sevgülülere önerilmez:)
Bu arada bloğuma hoşgeldin;)