Sunday 8 July 2007

Rockbox Mucizesi

Koray Löker'in bloğunda rockboxla ilgili yazıyı okuyunca seminerde bununla ilgili bikaç soru yöneltmiştim. O da istersem yükleyebileceğini ama kullanımın biraz zor olduğunu söyleyince tereddüt edip vazgeçtim. Ve o gün Mustafayı arayıp ikimizde de ipod mini olduğundan rockboxa bi göz atmasını söyledim. 2 saat sonra Mıstık beni aradı ve telefonda aynen şöyle dedi 'Abla bunu sana kim önerdiyse o kişinin ellerinden öpüyorum'. Çok anlattı çok memnun kaldığını söyledi ama açıkçası bişeyleri görüp kullanmadan Rockbox hakkında yorum yapmiim demiştim. Bizzat gördüm, kullandım, yükledim. MUHTEŞEM!!!!

Şimdi size ipodumda rockboxla yapabildiğim bazı aktivitelerden bahsedeyim;

1) ipod mininin renksiz ekranında fotoğraf gösterip video oynatabiliyosunuz.

2)Snc viewerı ipoda eklediğinizde şarkıyı dinlerken sözlerini görebiliyorsunuz.(Bu olaya bayıldım)

3) Dinlediğiniz şarkılar last fm'e scroplanabiliyor.

4)Sudoku, satranç, ve daha yüzlerce plugin sayesinde rockbox resmen insanı uçuruyor.

Şiddetle tavsiye olunur.

Ben rockboxı keşfettikten sonra açık kodlu yazılımın kesinlikle desteklenmesi gerektiğini bi kez daha anladım ve gördüm.

Ufkunuz da açık kodlu yazılımlar kadar açık olsun!

lülü

No comments: