Thursday 19 July 2007

İyiki doğdum!!!



24 yılı bugün itibariyle devirerek 25'ten tüketmeye başladım. Bu 24 yıl süresince önce allaha daha sonra yapımda ve yayında emeği geçen herkese, başta anneme , babama ve canım kardeşime olmak üzere beni 6 yıldır ilk kutlayan kişi olan ve saat 12:02de arayan canım dostum güllşahıma ve filoma , borçka ekürisine, kısaca aklıma gelmeyen ama aklımda olan herkese çok teşekkürler.

Umarım yeni yaşım bana yepyeni mutlulukar ve heyecanlar getirir...

Hep başkasının doğumgününe uyarlayarak söylediğim ve enn sevdiğim doğumgünü şarkısını olan nil şarkısını bu kez kendime armağan ediyorum.
Çocukta yapıcam kariyer de (innşallah) diip bir yaş daha yaşlanmış olmanın verdiği rehavetle yazımı noktalıyorum.

6 comments:

Guclu said...

Nice senelere Buket... İyi doğdun, iyi ki varsın.

Anonymous said...

Buket Buket... Bunca işin gücün arasında, kavga gürültünün ortasında, hayatın zorluklarına karşı cırmalarken (kibarcası: tırmalarken:) sana bu mesajı yazmak için anca zaman ayırabildim.

Her istediğini olmaması ama en çok istediklerinin olması dileğiyle, iyi ki doğdun, nice senelere... (yoksa hayat çekilmez ki..:)

GULSAH said...

benim cici dostum!!!
tekrar iyiki doğdun, iyiki varsın ve de iyiki dostumsun.
öperem kocaman yanaklarından.
çok ösledim senii :(

Buketblu said...

Salih, kenan, Gülşahçım, Akbank, hepsiburada, ideefixe, selen, hatice, baran, eliş, yengem, ahmet, rabiş, fatma teyzem, reyhan, sümeyra, durcum, anindya, sibel, arzu, osmangür, özlem abla, komşumuz nazlı, bana iyiki dogdun mesajı ilettiğiniz için teşekkürler. Hepiniz çok tatlısınız!!!

FilizR said...

Büket böyüksün!!!

Buketblu said...

filocum aylavyu:)