Saturday, 28 July 2007

Insomnia - Uyuyamama

İklim, ortam ve hava değişikliği bir bünyeyi bu kadar mı değiştirir. Sonunda kendimi insomniac psişik bir insana dönüştürmeyi başardım.Ben neden saat 4'e kadar uyuyamıyorum!!!! aklıma sürekli Insomnia filmindeki al pacinonun uyumaya çalışıp uyuyamadığı sahneler geliyo daha da bi daralıyorum. Bu sıcaklar böyle devam ederse başka dönüşümler de geçiricem.

Yarın Mustafa İstanbula dönüyor.Al sana psişik olmak için bir neden daha... Offff ... [Gelicem yanına..Ağustos 15i bekle..:)]Soft yazılımda staja başlıcak. İnşallah mıstıkcım da , arkadaşları da peşinden koştukları herşeyi yakalarlar ve hayallerini gerçekleştirirler. (korkmaz bakiim okuyomusun, bak bu duanın ucu sana da dayanıyo)

En küsel haber: En iyi arkadaşım nişanlanıyor....:) Bendeniz de gadın Burdura gidip nişana teşrif ediciim inşallah. Bunun için farklı bir başlık kullanılmalı. Şöle fotoğraf falan... :)

thts enough 4 tonight..
lülü

2 comments:

GULSAH said...

AHH CİCİ DOSTUM BENİM.
KAMBERSİZ DÜĞÜN OLUR MU HESABI SENSİZ BİR AKTİVİTE! ITS IMPOSSIBLE!
GELDE GURTAR BENİ BU STRESTENNNN!
SENİ BEKLİYORUM 4GÖZLE
ÖPTÜMMMMM

Buket Köşker said...

İple çekiyorum...