Monday 23 July 2007

Seçim 2007

Nedendir bilinmez 15 gün önce bağlatığımız adsl çalışmamaya başladı 2 gün önce. 2 haftada kotayı doldurmuşuzda (senin yüzünden mustafa).. Ama bugün şaşırtıcı bi şekilde internete tekrar bağlanabildik. Türk Telekomun seçim ikramıydı sanırsam bu da... Seçim demişken ailecek oyumuzu kulladık. Babam herkese soruyordu
Babam:-Kızım biz demokratik bi aileyiz birşey demicem kime verdin oyunu?
Buket:-Ben 657ye tabi bir devlet memuruyum açıklayamam baba!!
Babam:-Oğlum sen kime verdin aslan oğlum? O ablası gibi muhalafetmi? Kesin babasının partisine vermiştir!!
Mustafa:- Verdim işte bişeyler baba!( Aslında o da muhalefettir ama çaktırmamaya çalışmaktadır)
Bu olayın ardından babam anlatmaya başlar...Biz babamız hangi partiye derse ailecek o partiye oy verirdik. Örneğin dedeniz oyunuzu horoza vereceksiniz derdi(bööle bi amblem varmış ama adını unuttum şahısın) oyumuzu topluca ona verirdik.
İhi ihi... ben bişey diyemem lakin sarfedeceğim sözlerin aramızda tartışma başlatacağı kesindir..
susarım. Helal olsun bana !! Çok başaramasam da arada bir yapıyorum işte..

Lakin sandıkların tamamına yakını açıldı. Akp tekrar iktidar. Umarım hayırlı vede uğurlu olur.
Bu arada aklıma geldi, Ya o ampül küresel ısınmayı tetikliyomuş. Daha tasarruflu olanı vardı. Hatta annem benim evimdeki bütün ampülleri tasarruflularıyla değiştirdiğinde 56 ytl gelen elektirik faturası, ertesi ay 0ytl'ye indi ve bize elektrik faturası gelmedi. Tavsiye olunur.

No comments: